در این جلسه که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد، متولیان کیفیت از شرکتهای خودروسازی حضور داشتند که طی آن ضمن بحث و تبادلنظر درخصوص چالشهای کیفیت صنعت خودرو، گزارش تحلیلی ریشههای عارضههای کیفیت خودرو و همچنین داشبورد جامع کیفیت از نگاه مشتریان برای حاضرین ارائه و راهکارهای پیشنهادی نمایندگان صنعت خودرو اخذ شد.
گفتنی است این مراسم سال گذشته با حضور خبرنگاران برتر خودرویی بهعنوان یکی از اجزای موثر و مهم در حلقه کیفیت خودرو برگزار شد و امسال مراسم روز ملی کیفیت با حضور فعالان و پیشکسوتان کیفیت صنعت خودرو بهعنوان یکی دیگر از ارکان این زنجیره مهم و تاثیرگذار، در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد.
همچنین در این مراسم از مجتبی استادرحیمی معاون اسبق کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و بهنام خلج، معاون اسبق کیفیت شرکت پارس خودرو بهعنوان دو پیشکسوت کیفیت صنعت خودرو تقدیر و تشکر شد.
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران همواره ارتقا کیفیت در حوزه کالا و خدمات را سرلوحه کارهای خود قرار داده و برای ارتقا این مهم از تمام ظرفیتهای خود بهره گرفته است و برنامههای توسعهای را دستور کار دارد.